понеділок, 16 березня 2020 р.

Завдання для 2-Г класу. За період 16.03, 18. 03 2020р.

Завдання для 2-Г класу. За період 16.03, 18. 03 2020р.

   Впр. 3, ст. 86 - виписати в словник та вивчити:
    
      Chicken              tʃɪkɪn|            курка (курча)
       yogurt                 jɒɡət|            йогурт
       juice                   |dʒuːs|             сік 
        cake                   |keɪk|              торт, тістечко
        lemonade         |lɛməˈneɪd|      лимонад
        sandwich         san(d)wɪdʒ  | сендвіч
       sweets              |swiːts|            солодощі (цукерки)
        pizza                piːtsə|           піца
        fruit                 |fruːt|              фрукт (фрукти)       
         salad               saləd|            салат
    Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=lW5TXrKbsq4


  Повторити мовні конструкції: I am waking up - Я прокидаюся. I am getting up -       Я встаю. I am making my bed - Я прибираю своє ліжко. I am washing my face - Я     умиваю    своє обличчя.  I am cleaning my teeth - Я чищу мої зуби. I am putting on  my clothes -    Я одягаю свій одяг. I am having breakfast - Я снідаю.  I am going to school - Я йду       до   школи.

    Прочитати впр. 5, ст. 87

Виконати проєктну роботу "У моє портфоліо": "My Favourite Food" ("Моя улюблена їжа")


Немає коментарів:

Дописати коментар

Рекомендоване завдання учням 1 -А,Б,В класів за 15.11. 21 р. Повторити вивчені назви членів родини. Вивчити мовні конструкції з теми "M...